petak, 14. siječnja 2011.

Predstavljanje prvog broja „Literata“


 
     Prvi broj revije za književnost i publicistiku „Literat“ kojeg je objavilo Društvo dubrovačkih pisaca predstavljen je u čitaonici Narodne knjižnice Dubrovnik. O sadržaju koji donosi tridesetak pjesničkih, proznih, esejističkih, memoarskih i publicističkih radova dubrovačkih autora govorili su Mato Jerinić, Davor Mojaš i predsjednik Društva Boris Njavro, a izborom tekstova zapisanih 1991. godine odana je počast pjesniku Milanu Milišiću.
 
    
Davor Mojaš, Mato Jerinić, Boris Njavro

     Prvi broj godišnjaka donosi raznolike prozne, poetske i esejističke priloge, a objavljeni su tekstovi sljedećih autora: Mariela Marković, Tamara Gović, Kolinda Vukman, Kate Jerinić, Marija Đanović, Sebastian Vukosavić, Pero Peca Vukasović, Josip Škerlj, Eta Rehak, Davor Mladošić, Mato Jerinić, Mato Mijić, Emir Fulurija, Davor Mojaš, Ivo Kralj, Tomislav Kuljiš, Jadranka Barac, Vinko Rožić, Renata Zlatković, Boris Njavro, Goran Cvjetinović, Vedran Benić, Jelena Obradović Mojaš, Mario kopić, Marija Maja Milošević, Tereza Gović, Nikola Tolja, Nikola Šubić i Lukša Lucijanović.
     Na predstavljanju su pozvani svi koji pišu i željeli bi vidjeti svoje spisateljske prinose u drugom broju revije da pošalju svoje rukopise na adresu: Ulica Svetog Križa 8 u Dubrovniku. Spomenimo kako je knjigu grafički opremila Nora Mojaš, a fragmente objavljenih tekstova su čitali Edi Jertec i Sebastijan Vukosavić.  

0 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica